Alweer woensdag - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu Alweer woensdag - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu

Alweer woensdag

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

15 Januari 2014 | Australië, Phillip Island

Hoi hoi,

Alweer een klein verslagje from down under. Gisteren erg leuk geskyped met de lieve collega's en kinderen van Mickey. Nog steeds een heel gek idee dat ik aan de andere kant van de wereld zit, haha.

Vannacht hebben we niet heel goed geslapen. De honden Thiefe en Pebbles waren aan het janken en blaffen, omdat ze bang waren voor onweer. Zelfs zat er nog een hond vast tussen het hek, dus eerst de honden verlost, naar binnen en eindelijk weer verder slapen. Weer vroeg uit de veren omdat de jongens ons ontbijt zouden maken. Bacon en ei werd het, mmmm heeerlijk! Iedereen loopt hier gewoon over de vloer. Het is dus de hele dag druk om ons heen. En als je dan ook nog moet omschakelen in het Engels poehhh is dat soms best vermoeiend! Maaaaaar ik begin het te leren. Het is zelfs al zo dat als ik wat wil zeggen ik dat in het Engels denk. Ooit word het wel wat met mijn Engels haha!

Gisteren hebben we leren surfen (ik heb al een blauwe kaak door een ander) haaha en vandaag gingen we ook naar het strand, alleen daar waren de golven iets hoger. Kijken is ook erg leuk! Het ziet er zo makkelijk uit dan dat het is.

De mensen hier zijn echt super aardig en sociaal. Zelfs achter de kassa willen ze een praatje met je maken en vragen ze hello how are you today? Dus ik zeg ook echt zo van kan ik dan gewoon terug antwoorden, haha! Ook zijn ze in om een praatje te maken, gezellig hoor!

We hebben onze step avond ook gehad vandaag en vanavond gaan we bowlen, maar niet zoals in Nederland. Op het gras doen we dit, het verhaal volgt dus nog.

Morgen komen als het goed is mijn nichtjes Samantha en Casey op visite, gezellig!

Wij genieten hier volop en hebben zelfs tijd om soms eventjes onze gemiste programma's terug te kijken. Alleen morgen nog en dan gaan mam en ik verder met het volgende avontuur. Ik ben benieuwd.

Liefs Kelly
Groetjes uit Australië xxxxxx

  • 15 Januari 2014 - 08:50

    Zusjelief:

    Oh nee onweer?! Dat gaat nog harder dan hier of niet? En kell jij bent al zo'n held met onweer.
    De foto's zien er goed uit.
    Xxx knuffel aan oma

  • 15 Januari 2014 - 21:39

    Linda Gores:

    Klinkt als een top vakantie!! Geniet ervan. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2002
Totaal aantal bezoekers 18834

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 28 Maart 2018

Mams thuis brengen...

11 Januari 2014 - 15 Februari 2014

Mijn droomreis eindelijk waarmaken!

Landen bezocht: