Voorbereidingen worden getroffen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu Voorbereidingen worden getroffen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen worden getroffen...

Blijf op de hoogte en volg Kelly

20 November 2017 | Nederland, Nederland

Over 13 weken dan is het zo ver...

Een hele mooie, maar ook zeker een emotionele reis komt eraan.
Samen met paps, oompie, Jaimy, Jorg, Brian en Kim gaan we mams thuis brengen, want ja... dit was mams grootste wens! Die MOETEN wij dan ook zeker weten vervullen en hoe mooi en bijzonder is dat dan om dit met ons gezin te doen?!

...

We bezoeken natuurlijk onze liefdevolle familie, maken nieuwe mooie herinneringen en zullen voor mams genieten en mooie dingen beleven!

"Eventjes alleen, eventjes de stilte om me heen
Even helemaal niets, even weg van iedereen
Even alles kwijt, even één seconde zonder tijd
Even één tel, even een moment alleen voor mij
Even geen zorgen, geen belangen, maar eventjes vrij
Even geen morgen, geen verlangen
Gewoon even vrij
Eventjes alleen
Helemaal alleen...

Eventjes alleen, ik luister naar de stilte om me heen
Even helemaal niks, eventjes ver weg van iedereen
Even geen gewuicht, eventjes geen lach op mijn gezicht
Voor even geen clown, heel eventjes doe ik m'n ogen dicht
Even alleen maar, mijn gedachten
Helemaal vrij
Even niets moeten, niets verwachten
Gewoon even vrij
Eventjes alleen
Helemaal alleen
Eventjes alleen..."

  • 20 November 2017 - 21:23

    Jaim:

    Het wordt heel bijzonder en moeilijk. Maar gelukkig hebben wij elkaar om deze bijzondere momenten te delen! ❤

  • 20 November 2017 - 21:36

    Gerry:

    Dat wordt een heel bijzondere reis. Mooi dat jullie dat met z'n allen doen. Succes met de voorbereidingen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 18819

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 28 Maart 2018

Mams thuis brengen...

11 Januari 2014 - 15 Februari 2014

Mijn droomreis eindelijk waarmaken!

Landen bezocht: