Surf! - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu Surf! - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu

Surf!

Door: Jaim

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 Maart 2018 | Australië, Phillip Island

Goeiemorgen! Vandaag schrijf ik (Jaim) een verhaaltje.
Gisteren begonnen we de dag met een ontbijtje die klaar gemaakt werd door Irene, bacon and eggs. Daarna willen we op naar de supermarkt om wat boodschappen te doen voor de barbie (bbq) die avond.
Als we richting cowes gaan wil ik ook even nieuwe slippers scoren aangezien mijn oude het na drie al begeven hadden.
Life here without flipflops, dat kan niet!
De boodschappen zijn binnen en nu nog even wat Heineken halen voor de mannen. Genieten jullie daar nu maar extra van jullie biertje en neem er gerust nog een of twee want een doosje van 24 flesjes hier kost het driedubbele en een beetje extra!
Alles binnen en op naar de rest voor de lunch.
Kelly en ik gaan voor frootloops, deze hadden we natuurlijk bij het ontbijt gemist.
Daarna bikini's en zwembroeken aan en op naar het strand want het is nu zo'n 31 graden.
Even het water testen met de grote teen. Brr.. het voelt wel koud maar we gaan ervoor. Golfje hier surfer daar. Kelly gaat zich ook wagen aan een surf. Ik helaas niet want m'n hamstring doet nog zeer van het waterskiën. Maar daar moet je wat voor over hebben.
Leigh leert het haar eerst even op het strand en daarna het water in daar helpt Adam ook nog mee.
En ja hoor! Kelly staat op haar board.
Na een paar keer proberen draait de wind en wordt de stroming sterker.
We pakken de spullen op en gaan terug naar huis. Kleine wandeling van 5 minuutjes.
We nemen een douche en maken ons klaar voor de bbq. Ik maak een lekkere fruitsalade klaar voor erbij maar dat vinden ze hier toch wel vreemd! Dat vinden zij toch echt een toetje.
Ons toetje was een overheerlijke magnum mint. Die wil ik in NL ook wel. Half uurtje later gaan we ook maar voor een donut. Als jullie ons dikker vinden wanneer we terug komen ligt het daaraan ;)
Nog even wat kletsen in de avond en door naar bed.

  • 04 Maart 2018 - 13:14

    Jannie Wieggers:

    Wat een mooie verhalen hebben jullie geschreven. Kim nog gefeliciteerd met je verjaardag ik wens jullie nog een hele mooie tijd samen in Australië groetjes aan iedereen en ben benieuwd naar jullie volgende verhalen

  • 04 Maart 2018 - 13:19

    Hans Wieggers:

    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen en zien te genieten als 1 grote familie samen met de Aussies.
    Ik geniet van de mooie dag verslagen.
    Kim nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet er lekker van.

    Groetjes uit Gies

  • 08 Maart 2018 - 18:19

    Rianne W.:

    Life is (sowieso) better in flipflops!
    Is de pijn aan je hamstrings inmiddels minder?
    Groetjes daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 18828

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 28 Maart 2018

Mams thuis brengen...

11 Januari 2014 - 15 Februari 2014

Mijn droomreis eindelijk waarmaken!

Landen bezocht: