GREAT!! Ocean Road. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu GREAT!! Ocean Road. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu

GREAT!! Ocean Road.

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

19 Januari 2014 | Australië, Adelaide

Joehoee,

Waar was ik gebleven? Oohja eerst bedankt voor de leuke reacties op mijn blog!!

Zo mijn muggenbulten (ja zat helemaal onder) zijn bijna weer weg, jippie! Wat horen we in de verte? Het brandalarm, oh no bushfire around cowes. Gelukkig was dit al snel onder controle.

Vrijdag ochtend zijn we eerst wezen surfen, nouja leren maar weer dan. Oompie ging met haar relax stoel en parasol mee, geweldig dat ze dit nog kan doen. Ze genoot er erg van, dus wij ook! Na een paar keer vallen en op mijn knieën te hebben gesurfd lukte het mij om op het board te gaan staan, yeaaah! I finally did it! Naast oompie ging een vrouw zitten en gaf haar iets. Wij zijn niet nieuwsgierig hoor dus uit het water om verhaal te gaan halen. Ze kreeg een blikje drinken van haar, wel GRATIS!! Zo aardig en goed zorgen de mensen hier voor je. (Hier kunnen wij wat van leren!!) Nadat het echt leuk begint te worden moeten we het strand verlaten, omdat onze bus naar melbourne om 14.20 uur vertrok. Poehh met 44 graden naar de bushalte lopen was al erg zwaar. Oohja deze 3 uur durende trip koste ons samen 25 dollar is dus ongeveer 18 euro. De tram in melbourne mochten we gratis gebruiken door de busticket. Hier kunnen wij in NL ook veel van leren. (Hint hint!!!)

Melbourne
Vrijdag avond komen we aan in de grote stad met hele hoge gebouwen Melbourne. Duurde even voordat we ons hotel vonden, want al die straatnamen kris kras door elkaar haha. We hadden een packbaker hotel met alles erop en eraan. (Heerlijke bedden Jaim haah) Het was er er schoon gelukkig. Je zou hier soms bijna smetvrees krijgen. (Chanty :p) koffers gedropped en op naar Dennis de broer van mijn mams, want hij werkt als buschauffeur. Samen een ritje gemaakt door de stad. Dat is nog eens goedkoop reizen. We lijken wel echte backpackers.

Great Ocean Road
Zaterdag heel vroeg 6 uur ging de wekker, alhoewel we een half uur later werden opgepikt 7.10 uur namelijk bezorgde the guide ons een beetje stress, but NO WORRIES zoals iedereen hier zo mooi zegt en je gaat geloven.... Kwam dit allemaal goed. In plaats van een 9 daagse tour hadden we een 2 day + 1 day + 6 day tour in één, okeuhh primaaa! Dus we startte met een bus met 1 uit Noorwegen, 3 uit Duitsland, 3 uit Belgie, 1 uit zweden, 2 uit the UK en nog 2 andere. Gezellige bende dus! En een reden voor nog meer Engels praten, whaaaaaah! But no worries! De rit via the great ocean road was geweldig!! Hel veel mooie dingen gezien. Als er tijd is komen er foto's op, want die zeggen meer dan woorden. Marielle you know what I mean. The gramphions moesten we helaas overslaan, jullie hebben het vast al wel op het journaal gezien, vanwege de bosbranden. (We reden er wel langs en konden in de verte het zien branden) Dus een nieuwe reden om terug te komen naar Australie. Wanneer kan ik mijn vakanties voor volgend jaar aanvragen fris kinderdagverblijven??? Haha! Gelukkig kregen we andere dingen te zien. Na deze 2 dagen afscheid nemen van een gezellige groep. Met een grote bus naar Adelaide verder. Een vervelende trip gehad, horen jullie nog. Maar. No worries we zijn gearriveerd in ons nieuwe hostel. Wat een gezelligheid, met 20 anderen in de gezamenlijke keuken koken. Na dit verhaal waar ik nog lang niet alles heb ingezet is het toch echt tijd om te gaan slapen. Morgen om half 6 de wekker. Poehhhh!

See you soon!!!
Morgen is mams jarig, yeaah! We gaan naar kangaroo island.
P.s. Koala's, kangaroos amd emu's in het wild gespot! :D

  • 19 Januari 2014 - 13:42

    Chantal:

    Heyyy lieve kell, wat leuk om te lezen allemaal! Zo weten we een beetje wat jij allemaal uitspookt in dat verre Australië én kunnen we een beetje meegenieten!
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's hihi.
    Maarruhhh......ik smetvrees??!! Hoe kom je daar nou bij?? ;-)
    Ik mis je wel op Mickey hoor, maar ik ben blij om te weten dat jullie zo ontzettend genieten! Ik kijk weer uit naar je volgende verslag:-)
    Veel plezier en alvast gefeliciteerd met je mamsie.
    Kussie uit het zonnige kikkerlandje (jaja...het is zowaar heerlijk weer bij ons haha).

  • 19 Januari 2014 - 15:56

    Zusjelief:

    Whahoe bedden springen! Leukste wat er is of niet kell.
    Heb jij wilde emoes gezien? BAH! Die vind ik iets minder.
    Heel veel plezier nog met jullie trip.

    Knuffel

  • 19 Januari 2014 - 15:59

    Ria:

    zo te zien hebben jullie het goed naar de zin morgen veel plezier op kangaroo Island en ik wens jullie en speciaal je moeder morgen een fijne verjaardag alvast happy birthday gr van het buurtfrond

  • 19 Januari 2014 - 16:27

    Cindy Elshof:

    Hey Kel, wat een super leuk verhaal om weer te lezen.
    Ik ben je toch wel een beetje aan het volgen hoor vanuit ons kikkerlandje.
    Geniet van alles wat nog komen gaat en hou ons op de hoogte ;)
    Liefs Xx

  • 19 Januari 2014 - 17:11

    Jannie Wieggers:

    Leuk verslag weer Kelly. Alvast van harte met je mams, geef ze maar een hele dikke knuffel van ons. Stuur haar nog wel een berichtje

  • 19 Januari 2014 - 20:45

    Pappie:

    jow zo te heuren vermaken jullie je wel wej goan mergen wel weer werken.geef moeders moar een kus en un knuffel voar de verjoardag,hier nog steeds geen brand in de kachel,groetjesnld

  • 19 Januari 2014 - 21:24

    Mariëlle:

    Hey lieve Kel & Cynthia,

    Wat super te lezen dat jullie je zo vermaken daar! Het enthousiasme straalt er echt vanaf en is helemaal tot aan Utrecht te voelen, haha. Vind het helemaal leuk omdat ik me een voorstelling kan maken van waar jullie nu allemaal zijn en wat jullie zien. I know what you mean!! Ik was ook op Kangaroo Island met mijn verjaardag, toevallig! Echt heel mooi daar!

    Nou meid, pas goed op jezelf en elkaar, was alweer vanalles in het nieuws wat betreft die bosbranden. Maar vooral: enjoy, enjoy & enjoy! Geniet van elk moment, dit pakken ze je niet meer af :) Dikke kus xxx Marielle

    Ps. Inmiddels is je mams al jarig daar, so happy birthday mate!!

  • 19 Januari 2014 - 21:28

    Iris Worm:

    Hee Kelly! Super leuk om jullie belevenissen zo te lezen, wat een fantastisch land lijkt het me!Je schrijft erg leuk, heb er levendige beelden bij.. ;) maar toch.. kom maar snel over de brug met die foto's! Geniet nog optimaal!

    liefs Iris

  • 19 Januari 2014 - 23:08

    Hennie:

    Hallo Cynthia en Kel,

    Gefeliciteerd en nog heel veel leuke dagen wie weet word je op kangaroo vlees getrakteerd.
    Schijnt heel lekker te zijn.
    De groeten van Hans,Hennie,Rodie en Coeper.

  • 20 Januari 2014 - 11:24

    Linda:

    Leuk om te lezen allemaal... veel plezier nog ennuh gefeliciteerd met mamsie

  • 20 Januari 2014 - 22:26

    Jeanette:

    hej cynthia en kelley
    Wat heerlijk om te lezen hoe het met jullie gaat. Geniet ervan en nog heel veel reisplezier.
    Groetjes de Wildjes uut gies

  • 21 Januari 2014 - 19:15

    Tonny Lobeek:

    Hallo Kelly en Cynthia, na veel speurwerk heb ik jullie eindelijk gevonden. Cynthia nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een beetje laat , maar zoals ik al ze, ik kon jullie niet vinden. (digibeet)maar beter laat dan niet toch?? Geniet er nog lekker van en de groetjes van Gerrit en Tonny

  • 22 Januari 2014 - 15:28

    Sandra, Isa, Ronnie:

    Hoi lieverds,
    Eindelijk hebben we jullie gevonden, ik had een punt ( .) te weinig achter kelly buiting moest er nog één.
    Cynthia nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we hopen dat je een leuke dag hebt gehad.
    Het is super om jullie zo te volgen en dat jullie het zo naar de zin hebben, leuke foto's hebben jullie .
    We worden er wel jaloers op, zo in bikini enzo. Hier is het verder ook allemaal in orde.
    Heel veel reisplezier verder en we wachten weer op het volgende verslag en foto's
    Geniet er verder van, liefs ron, san, en je zusje isa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 18888

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 28 Maart 2018

Mams thuis brengen...

11 Januari 2014 - 15 Februari 2014

Mijn droomreis eindelijk waarmaken!

Landen bezocht: