Safe arrived. - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu Safe arrived. - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu

Safe arrived.

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

13 Januari 2014 | Australië, Phillip Island

Hello everybody,

Wij zijn eindelijk gearriveerd in Phillip Island. Het was een hele lange reis. De reis van London Heathrow naar Singapore was 12 uur hobbelen, dus we waren blij dat we eruit mochten. Wel heb ik tijdens deze vlucht heel erg genoten van het fotoboek van de lieverds en de ontiegelijk mooie brief van Tom. Super bedankt guys!! Loveyou! Oompie had een S voor haar vluchtnummer staan, dus extra service. Overal werd ze met een rolstoel opgehaald om vervolgens naar de volgende gate te gaan. Top!! Zelfs hadden we overal voorrang, haha geweldig! Bedankt oompie! De vlucht van Singapore naar Melbourne was heerlijk! Alleen zaten we apart van elkaar. Gelukkig waren er twee hele lieve mannen die toch nog met ons wilde ruilen. Toch nog samen gezeten dus. Toen we aankwamen stond Dennis de broer van mijn mams op het vliegveld. Wat een grapjas is het ook, want hij wilde liever Jaimy zien en nog steeds. Wat een familie heb ik hier zeg!! Vooral mijn oom Dennis is een grapjas, poeeeh! Ik zal zo een paar foto's erop zetten. Wij moeten nu de hele dag nog, hopelijk gaan we dit halen na zo'n lange reis. Tot het volgende verhaal weer.

Lieeefs Kelly

  • 13 Januari 2014 - 13:02

    Hennie:

    Hallo allemaal,

    Super dat het allemaal goed is gegaan geweldig weer, geniet er maar van.
    De groeten aan iedereen.

    Hennie.

  • 13 Januari 2014 - 14:02

    Zusjelief:

    Jaaaaaa heelhuids aangekomen en nu lekker slapen.
    Ik heb jullie heerlijk gevolgd via de nieuwste technieken en wist precies wanneer jullie gingen landen. Maar vanaf nu ga ik jullie verhalen hier lekker meemaken.

    Liefs!

    En zeg maar tegen Dennis dat hij naar NL moet komen om mij te zien.
    Hihi.. Die grapjas

  • 13 Januari 2014 - 14:03

    Zusjelief:

    Jaaaaaa heelhuids aangekomen en nu lekker slapen.
    Ik heb jullie heerlijk gevolgd via de nieuwste technieken en wist precies wanneer jullie gingen landen. Maar vanaf nu ga ik jullie verhalen hier lekker meemaken.

    Liefs!

    En zeg maar tegen Dennis dat hij naar NL moet komen om mij te zien.
    Hihi.. Die grapjas

  • 13 Januari 2014 - 17:13

    Annemieke Erik En Lars:

    Hey kelly heel veel plezier

  • 13 Januari 2014 - 17:36

    Jannie Wieggers:

    He Kelly,

    Dat was dus niet zo lekker de vlucht veel luchtzakken? Niet echt iets voor je moeder met haar angst voor vliegen. Maar ja jullie zijn er en kunnen nu gaan genieten. Heel veel plezier en de groetjes aan mams en oma.

  • 13 Januari 2014 - 19:32

    Anita:

    Hey Kel en familie;-))

    Super om jullie reis te volgen!!
    En leuk dat je foto's bij hebt zodat we er ook een beeld bij krijgen.
    Heerlijk weertje hebben jullie en lekker bijtanken op de veranda,niet verkeerd hoor.
    Kun je even uitrusten van de reis.
    En nu genieten en je droom uit laten komen....enjoy!!
    Liefs AnietXXX

  • 14 Januari 2014 - 23:53

    Jeanette En Harry:

    Hoi dames,

    Heel veel plezier in Australie. Geniet ervan en kom gezond weer terug.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 18891

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 28 Maart 2018

Mams thuis brengen...

11 Januari 2014 - 15 Februari 2014

Mijn droomreis eindelijk waarmaken!

Landen bezocht: