Counting the days... - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu Counting the days... - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Kelly Buiting - WaarBenJij.nu

Counting the days...

Door: Kelly.Buiting

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Januari 2014 | Nederland, Doesburg

Halloo allemaaal!

Hierbij toch een account op waarbenjij.nu, want er is vast wel tijd om een verslagje te typen tussen de drukke planning door. Vandaag hebben mama en ik alle laatste spulletjes gekocht voor in de koffer. Als die maar niet zo zwaar wordt als wat we gekocht hebben, haha! Want helaas mogen we maar 23 kilo meenemen. Per vlucht is dit weer verschillend. Voor degene die niet weten wat de vluchttijden zijn: Zaterdag 11 januari vliegen we op 19.30 uur naar London Heathrow, vanuit daar naar Singapore en dan door naar Melbourne waar we op maandag 13 januari om 06.30 uur zullen landen. Een uurtje eerder waarschijnlijk dan gepland, wat we eerst nog moeten zien. (NL tijd: zondag 20.30 uur) Wij hebben er alle drie erg veel zin in en de gezonde spanning begint dan ook al te komen. Nou om jullie een beetje op de hoogte te houden, hopelijk tot het volgende verhaal!

• 04 Januari 2014 - 23:44

Tamara:

Hey meid!

Heerlijk die voorbereidingen!
    Je gaat naar een geweldig land met geweldige mensen, cultuur, natuur en prachtige plaatsen!

Ik ben jaloers!
    Geniet van laatste voorbereidingen en vooral geniet van Australie!

Xxxx

• 05 Januari 2014 - 06:50

Erik Lars Annemieke:

Hey kelly en de rest,

Wij wensen.jullie heel veel plezier en dat je
    maar heel veel mag zien en ontdekken.

Hopelijk kom je met veel leuke verhalen terug.

Groetjes Erik Annemieke en Lars

• 10 Januari 2014 - 16:44

Kelly:

Bedankt voor jullie lieve beirchtjes!

Liefs van ons!

• 12 Januari 2014 - 14:06

Fenke:

Heel veel plezier kelly geniet ervan met zijn allen xx